tisdag 3 april 2012

Testpilot


Så är jag är nu i två månader SMARTSON testpilot för LOVEFiLM.se

Egentligen så skulle jag mycket mycket hellre testat en riktigt bra kamera eller en ny het mobil men man får nöja sig med det lilla här i livet.

Jag har skickat in en jäkla massa anmälningar om att få testa än den ena och än den andra tekniska prylen men inte lyckats bli testpilot för något av det som jag egentligen mest vill.

Som sagt så hade det varit mumma att få testa en bra kamera, en ny häftig mobil eller varför inte en 50 tums platt-tv.

Nåväl, här då lite om LOVEFiLM.se
Dom första två filmerna beställde jag fredagen den 30:e mars och på tisdagen den 3:e april så damp det första paketet/brevet med 1 st film ner i brevlådan.



So far, so good!

Jag har inte och tänker inte göra någon längre beställningslista utan håller mig till att ha runt två filmer i den som framförhållning.
Första filmen som jag nu fick är "The King`s speach" och om allt nu stämmer så skall nästa film som kommer vara "Tinker Tailor Soldier Spy".


Jag hinner nog inte titta på The King´s Speach innan påskhelgen och gillar jag den så gör jag kanske ett inlägg i bloggen om det också, men det får jag se då

Om baaartil som filmtittare så är det väl ingen speciell genre som jag har som number one utan jag hänger väl med lite allmänt så där och läser/ser recensioner.

Well folks, ha de gött.
Vid pennan/tangentbordet,
baaartil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cool Blue Outer Glow Pointer