tisdag 17 april 2012

Flugigt


Varudeklaration


Jag har tidigare i Facebook och andra sociala communitys sagt att min blogg är kemiskt ren från allt om kläder mat nöjen motor och annat som det finns hundratusentals andra som bloggar om.
Om man nu som jag ser sin blogg som en ”produkt” så måste den ju som alla andra produkter vara i ständig förnyelse och ha sin produktcykeltid.
Baaartil
Idag så handlar därför mitt för en gångs skull ganska korta inlägg om ett klädesattribut.
Jag skulle på en större fest i lördags och som vanligt så hade jag väl tänkt mig slips som är ett attribut som jag ofta använder.
Nåväl, eftersom jag inte är stockkonservativ så började jag att fundera i nya banor och köpte en fluga kvällen till ära. Många som är vana att se mig i slips höjde väl lite på ögonbrynen.
Baaartil
Hur som helst så tyckte jag att det var ett trevligt attribut med fluga så nu skall här köpas fler sådana och nästa skall bli röd.

Vid pennan/tangentbordet,
baaartil


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cool Blue Outer Glow Pointer