onsdag 22 februari 2012

Röda tråden

Röda tråden

När man har en blogg så bör man kanske ha en ”röd tråd”.
Jag har dock ingen sådan.


När jag fick för mig att börja blogga så var det mest för att se hur det går till och hur svårt det kan vara.
Som så många andra ”gubbar” i min ålder så är jag en vanlig enkel men för det lika glad datoranvändare utan några större datorkunskaper.

Jag skriver och kollar mail, är ute på sociala nätverk som Facebook m.fl.
Googlar när jag söker något.
Kollar runt på ”min” lokala morgontidning samt kvällspressen och andra media.


Jag är ingen artist/musiker/skådis/författare/företagare av något som helst slag som måste vara ute på dom sociala medierna för att sälja in min image och profil.

Har inte gjort några inlägg här på blogspot på många månader men tycker jag att det är kul så fortsätter jag, precis som jag sitter här just nu och gör ett inlägg.

Nåväl, nu är detta inlägg slut.

Vid pennan/tangentbordet,
baaartil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Cool Blue Outer Glow Pointer